Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Πάστα Φλώρα


Σάββατο 08 Οκτωβρίου 2011
https://www.youtube.com/watch?v=yH7a29DRuXM&feature=kp

 Είχα βάλει ξυπνητήρι στις 08:00 ακριβώς! Στις 09:00 είχα μάθημα Αγγλικών... Από μικρή με το που ξυπνάω μου αρέσει να ακούω μουσική. Ξεκινά καλά η μέρα μου! Φόρεσα τα μαύρα ακουστικά στα αυτιά μου και έβαλα τον δίεση 101,3. Τί τραγούδι, τί φωνή.. ποιος να ΄ναι ο καλλιτέχνης... ''Χάρισε μου μια καρδιά θα της μάθω να χτυπά θα την παίρνω σινεμά στην Πάστα Φλώρα μέχρι αργά...''
  Τι γλυκό τραγούδι είναι αυτό. Με το που το άκουσα είχα καταχαρεί!! Δεν με ένοιαζε το μάθημα μετά. Ήμουν χαρούμενη που απέκτησα από εκείνη τη στιγμή αγαπημένο άσμα (χαχα). Το λάτρεψα!
  Έβγαλα τα ακουστικά. Πήγα να ανοίξω τον υπολογιστή και ώσπου να ανοίξει πήγα στο μπάνιο να ρίξω νερό στο πρόσωπό μου. Όταν ο υπολογιστής ήταν έτοιμος, μπήκα στο you tube και πάτησα τη λέξη-κλεδί που έλεγε η γλυκιά και απαλή φωνή του καλλιτέχνη... ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ. Άκουσα το τραγούδι από την αρχή. Πρέπει να το άκουσα 2-3 φορές συνολικά! Ένοιωθα τέτοια γαλήνη μέσα μου, τέτοια ευτυχία που ακούγονται στο ραδιόφωνο τόσο όμορφα κομμάτια.
   Ο καλλιτέχνης λέγεται Μεσιέ Μινιμάλ και οι μουσικές του, όπως λέει και το ψευδώνυμό του, κρύβουν μια απλότητα. Ένας σωστά στρωτός ήχος, που δύσκολα κάποιος δε θα μαγευτεί.
  Από εκείνη τη μέρα έγινε ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης. Είχα ''μπριζώσει'' στο μεταξύ όλη μου την οικογένεια και είχε μάθει το τραγούδι αυτο! Τί ήταν όμως η πάστα φλώρα που έλεγε? Το γλυκό? Και που κολλάει σε ερωτικό άσμα ένα γλυκό... Και βέβαια έκανα λάθος. Η πάστα φλώρα (darling) είναι καφετέρια της Θεσσαλονίκης και ήταν ο τόπος συνάντησης των 2 εραστών για τους οποίους έκανε λόγο ο τραγουδιστής στο τραγούδι του.
  Είχα τόση μανία με το τραγούδι αυτό που είχα γράψει τους στίχους σε βιβλία σχολικά, στην κασετίνα μου, σε τετράδια και το σιγοτραγουδούσα. Μέχρι και σήμερα, 2,5 χρόνια μετά παραμένει το αγαπημένο μου τραγούδι. Το ακούω σχεδόν κάθε μέρα!
  Στη συνέχεια ανακάλυψα κι άλλα τραγούδια του καλλιτέχνη, έψαχνα να βρω αν θα έρθει για κάποιο live στην Αθήνα μα εκείνη τη χρονική περίοδο δε βρήκα τίποτα! Κάποια στιγμή που είδα ότι έκανε live πρόγραμμα στο γνωστό 6 d.o.g.s στο Μοναστηράκι δεν κατάφερα να παρευρεθώ... Σίγουρα θα τον δω ζωντανά μελλοντικά!
  Το κομμάτι αυτό ίσως σε κάποιους φανεί μελό... γιατί δεν είναι εμπορικό. Μιλά για τον νεανικό έρωτα και όλα τα δυνατά συναισθήματα που μας προκαλεί, το σκαμπανέβασμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου