Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

H νεκρά κυρία*

Στην Αμφίπολη θαμμένη
νεκρά κυρία ωρισμαμένη
πολλούς χρόνους μας άφησε
αρχαιολόγος ήρθε και την τάραξε.
Καρυάτιδα για προβολή και με καμάρι λέει:
 Κ: ''Βρε καλώς το το παιδί...
      Τί ήρθες να κάνεις εδώ πέρα σε υπόγεια μέρη τη γης ξεχασμένα;''
 Α: Ο αρχαιολόγος απαντά : ''Ήρθα να σας σώσω απ' τη σκλαβιά''.
Κ: ''Τί μας λες βρε κατεργάρη, φύγε μη σε δείρω με το ζωνάρι''.
Α: ''Έχω ρητή εντολή απ΄ την Περιστέρη και τον Πρωθυπουργό,
        κι αν όλα παν καλά, θα πάρω bonus -αυτό στο λέω μυστικό''.
Κ: ''Να πεις στον Πρωθυπουργό και την Περιστέρη να αρχαιολογήσουν σε άλλα μέρη.
       Δε σας τα 'πανε καλά, σιγά μη μας βάλετε και σε μουσεία ευρωπαϊκά''.
Α:  ''Μα έτσι θα ξεχάσουμε την οικονομία τη γελοία, δε θα είμαστε η Ελλαδα η αστεία''.
Κ:  '' Να πας να φύγεις από εδώ. Η νεκρά κυρία δε θα αναστηθεί σαν το Χριστό''.
Α: '' Μα θα πάρω bonus τρανό και μετά θα πάω να κάνω καριέρα στο εξωτερικό''.
Κ: '' Άντε φύγε από 'δω, και μην πεις ξανά για το bonus, θα κάνω εμετό!!''
Α: ''Πρόσεχε τα λόγια σου κακιασμένη μη σε στείλω αμέσως στην Αγγλία τη συννεφιασμένη''.
Κ: ''Η νεκρά κυρία και εγώ είμαστε ενωμένες σαν το Γόρδιο Δεσμό.
        Και αν μου την ταράξεις να είσαι σίγουρος πως δε θα αποδράσεις''.
Α:  '' Και τί να κάνω τώρα εγώ; Μου λες να μην ακούσω τον Πρωθυπουργό;''
Κ:  '' Φύγε γρήγορα μη σε βαλσαμώσω και να είσαι σίγουρος πως δε θα το μετανιώσω''.
Α: ''Ο αρχαιολόγος φεύγει με την ουρά στα σκέλια
       και η Καρυάτιδα έβαλε δυνατά τα γέλια''.
Ξυπνά τότε η νεκρά κυρία γιατί αναρωτιόταν για τη φασαρία.
Ν.Κυρία: ''Καρυάτιδα αγαπημένη πόσα χρόνια ήμουν κοιμισμένη;''
Κ: ''Χιλιετία και βάααλε λατρεμένη, φαίνεται ήσουν κουρασμένη''.
Ν.Κυρία: ''Και με ποιον ομιλούσες νεαρή,μεγάλη είμαι όχι δα κουφή''.
Κ: ''Με έναν αρχαιόλογο που θα τον πέρναγες για φλώρο''.
Ν. Κυρία: ''Και γιατί τον έδιωξες μωρή από τούτη την οικοδομή;
      Έχω χρόνια να δω άντρα και ήθελα να δω αν ακόμα με θυμούνται τα τεκνά με το μικρό μου,
      Σάντρα''.
Κ: ''Μα καλέ κυρία αυτά είναι για εσάς περασμένα μεγαλεία''.
Ν.Κυρία: ''Να του έλεγες την αλήθεια βρε ηλίθια''.
Κ: ''Μα πως θα του έλεγα ότι είσαι η...''.
Ν.Κυρία: ''Ε τι πειράζει... Δε θα τον έπιανε μαράζι''.
Κ:  ''Είχε έρθει με αρχαιολογική ομάδα ψάχνουν για τη μάνα σου την Ολυμπιάδα''.
Ν.Κυρία: ''Ακόμα να ανακαλύψουν πως η Ολυμπιάδα είχε κόρη αλλά όχι από του Φιλίππου το
      σπόρι;''
Κ: ''Ξέρω ακούγεται τραγελαφικό μα μη στεναχωριέσαι, θα το ανακαλύψουν και αυτό''.
Ν.Κυρία: ''Ως τότε πάω να κοιμηθώ, αισθάνθηκα μια κόπωση,στο ξαφνικό''.

Αναμένουμε για κανα σούπερ ντούπερ σκάνδαλο στης Αμφίπολης τα μέρη...
* Nεκρά κυρία: η ετεροθαλής αδελφή του Μ. Αλεξάνδρου. Πρόσωπο φανταστικό βγαλμένο από τη φαντασία μου μιας και έχει πάρει μεγάλη διάσταση το θέμα της Αμφίπολης και είπα να το διακωμωδήσω  +NastaziaA  https://twitter.com/anastasiapap

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου