Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

ΔΗ. ΠΑΡ.

Η Δημοκρατική Παράταξη είναι η νέα ΝΔ. Το Πασοκ σου λέει: ''δεν τραβάει το πράγμα, ας κάνουμε τη δημοκρατική παράταξη''. Θα γίνει ένα ακόμα κόμμα ''φιάσκο'' κεντροαριστερό. Συναντήσεις Παπανδρέου- Μπένυ. Βαρύγδουπες συζητήσεις και ενημέρωση όλων των επίτιμων- βασιλικών στελεχών του Πασοκιστάν. Δε νομίζω ο ΓΑΠ να  μεταφέρει τις συζητήσεις που κάνει στους φοιτήτές του Harvard που κάνει διαλέξεις ε? Συζητιούνται τα μυστικά του κράτους αυτές τις μέρες. Χρειάζεται απόλυτη εχεμύθεια γιατί θα υπάρξει ξανά διαπληκτισμός μεταξύ Μπένυ κ πρωην προέδρου Πασοκ αν διαρρεύσει τίποτα. Και δεν αντέχω τις αντιπαραθέσεις. Έχω πολύ ευαίσθητα νεύρα (χωρίς πλάκα). Θα οργανωθούν και στα πανεπιστήμια? Θα γίνει καμιά παράταξη? Αν βγει έχω έτοιμο σύνθημα, αριστερά μου αδέλφια, για να μπούμε στο μάτι των δεξιών, των δαπιτων. Θα έχουμε σύνθημα Δηπάρα Δηπάρα θα σας σκίσουμε την $%!^#@ (μην το πειιιςςς). Η Ελλάδα αναγεννιέται. Ξανά

Η ''Ελιά'' τί απέγινε? Την αποδοκίμασαν ε? Εγώ τους φίλους μου τους τιμώ... Και τότε είχαμε βγάλει συνθηματάκι στήριξης. ''Ελιά ελιά Πασόκ απ'τα παλιά''. Είχαμε πορώσει τους νέους ένθερμους υποστηρικτές των ευρωεκλογών του Μαΐου. Προσωπικά, είχα κάνει τόσο καλό promotion που πολλοί είχαν παέι και χτύπαγαν τατού την ''ελιά'' στο μπράτσο- τότε για να μπούμε στο μάτι των Χρυσαυγιτών- για ευνόητους λόγους. Και είχαμε σοβαρά μέλη. Ορισμένοι ''χτύπαγαν'' το Σημίτη γιατί σου λέει ελιά και Σημίτης είναι ένα...

Είχα κάνει καλό κομπόδεμα από την παράταξη αυτή. ΄Οχι βέβαια τόσο καλό όσο ο Καρατζαφέρης από τις offshore. Δε μου βγήκε σε καλό... Τώρα τα λεφτά τα ''τρώω'' σε δικηγόρους γιατί με μηνύουν επειδή δεν υπάρχει πια η παράταξη της ''Ελιάς'' και τους έμειναν τα τατού που σχετίζονταν με αυτή. Αχαριστία!! Τίποτα δεν αναγνωρίζει ο Έλληνας ποτέ... κι εγώ έμεινα ταπί και καθόλου ψύχραιμη!!

Ως ενεργό μέλος όλων αυτών των σοσιαλιστικών παρατάξεων μίλησα με τον Τσοχατζόπουλο, μέσα από τη φυλακή, γιατί ήθελα να μάθω τί άποψη έχει για τον ''χέρι-χέρι''... Μου είπε χαρακτηριστικά ''Να δώσετε τα σέβη μου στον πρόεδρο για την κομπίνα με τις offshore και ας μας κατηγορούσε για τη Siemens... Αλλά πιστεύω ότι έπρεπε τα λεφτά αυτά να τα επενδύσει σε κουρτίνες''.

Μετά από όοοοολα αυτά ανυπομονώ να ''σκάσει'' στην επικαιρότητα και κανά σεξουαλικό σκάνδαλο να αποκτήσει νόημα η ζωή μας!! gmail: +NastaziaA  twitter: anastasiapap

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου